شماره آگهی : 331728

سئو در تبریز | سئو کار حرفه ای

شماره تماس : 09148745374

اگر به دنبال بهترین تیم سئو در تبریز و کارشناسان سئوکار با تجربه ای بیش از 7 ساله هستید تا انتها همراه ما باشید. انواع خدمات مرتبط با وب سایت نظیر سئو در تبریز با تیم دیجیتال مارکتینگ پرقدرت شمالغرب کشور یعنی رئال ربات اولین و تنهاترین پلتفرم انحصاری محصولات دیجیتالی شهر تبریز علاوه بر سئو در تبریز بلکه کلیه جوانب تجارت الکترونیک شامل برندسازی، راه اندازی و توسعه کسب و کارهای اینترنتی و در کل مدیریت هوشمند کسب و کار را ارائه می دهد.

همانطور که می دانید بهترین روش برای فروش محصول و خدمات در فضای اینترنت، داشتن یک سایت رسمی و مستقل می باشد که این هدف با انجام تکنیک های سئو سایت نتایج شگفت آوری برای مدیران وبسایت به همراه خواهد داشت.

جهت مشاوره سئو در تبریز به آدرس وب‌سایت www.realrobot.ir یا سایت رسمی بنیانگذار پلتفرم رئال ربات مهندس امیرحسین مهردوستwww.amirseven.ir مراجعه فرمائید.

رسالت شرکت فناوران هوشمند ایرانیان (رئال ربات) کمک به صاحبان بیزینس در کل کشور و رشد و پیشرفت اقتصادی وبسایت های شرکتی، فروشگاهی، خدماتی، املاک، پزشکی، آموزشی، صنعتی، تولیدی، بازرگانی، فنی و مهندسی می باشد.

خدمات سئو واقعی فقط با RealROBOT

مطمئن باشید در شهر تبریز سئوی ارگانیک و 100% استاندارد و آپدیت را با تیم ما تجربه خواهید کرد.

پلتفرم هوشمند رئال ربات، علاوه بر فروش محصولات دیجیتال، سرویس دهنده و مجری پروژه‌های بازاریابی دیجیتال شمالغرب ایران است .همه ما از تاثیرات مثبت دیجیتال مارکتینگ در رشد و توسعه کسب و کارها آگاه هستیم. تمام کسب و کارها و مشاغل سنتی نیاز به بازاریابی دیجیتال دارند! خدمات دیجیتال مارکتینگ ما دو بستر مجزای وب و "سوشیال مدیا" را کاملاً پوشش می دهد.

پلتفرم جامع و تخصصی سئو در تبریز

رئال ربات، نه فقط در حوزه طراحی سایت وردپرسی و اختصاصی بلکه در حیطه پشتیبانی، میزبانی و مانیتورینگ سایت مشتریان فعالیت می کند. آدرس سایت تخصصی فروش هاست و سرور در تبریز www.realserver.ir تحت عنوان رئال سرور زیرمجموعه برند رئال ربات بوده و در عبارات کلیدی مرتبط با این زمینه کاری مثل سئو در تبریز ، هاست در تبریز، سرور و... جزو نتایج برتر گوگل و صفحه اول قرار دارد.

سایت آموزش سئو در تبریز

آکادمی رئال ربات تبریز با افتخار جامع ترین دوره آموزش سئو را در قالب یک پکیج ویژه با عنوان جوهره سئو با تدریس امیرحسین مهردوست و ساناز ذوقی آماده ارائه به علاقه مندان به مباحث و مهارت پردرآمد SEO نموده اند.

مدرسین سئو در تبریز علاوه بر فروش فایل و دوره آموزشی جوهره سئو تمامی سرفصل های سئو سایت را در پیج اینستاگرام و محتواهای ویدئویی در کانال یوتیوب، آپارات نیز به طور چکیده ای از کل دوره منتشر کرده است. جهت نمایش این موارد در اینستاگرام و سایر رسانه های اجتماعی رئال ربات را دنبال کنید.



آموزش سئو در تبریز

اساتید سئو در تبریز همچنین در بستر گوگل میت دو طرفه نیز جلسات آموزش آنلاین سئو را به صورت ویدئوکنفرانس و در جلسات از قبل اعلام شده توسط مدیران این مرکز برگزار میکند که امکان پرسش و پاسخ و حل تمرین و بررسی پروژه به صورت دوطرفه را فراهم می سازد. بدین منظور می توانید در واتساپ به شماره 09148745374 و 09148672173 یا ایمیل info@realrobot.ir با کارشناس و پشتیبانی مجموعه ما در ارتباط باشید.

فهرست خدمات رئال ربات مدیر هوشمند

· طراحی سایت و اپلیکیشن وردپرسی با پلن بندی اقتصادی برای هر قشر جامعه با هر میزان بودجه

· طراحی و توسعه وب اپلیکیشن اختصاصی با استفاده از زبان های برنامه نویسی جاوا اسکریپت، PHP، ری اکت، لاراول، فریمورک فلاتر و...

· ارائه محصولات دیجیتال (سایت ساز، قالب و افزونه، نرم افزار، فایل های گرافیکی، پادکست، کتاب صوتی، دوره آموزشی و...)

· آموزش جامع مهارت های مدیریتی بازاریابی، فروش، طراحی سایت، سئو و تولید محتوا

· ارائه مشاوره تخصصی راه اندازی و مدیریت کسب و کار اینترنتی

· مدیریت هوشمند شبکه های اجتماعی

· راه اندازی کمپین تبلیغاتی، بازاریابی

· اتوماسیون حسابداری پیشرفته صنفی، شرکتی، تولیدی، صنعتی و فروشگاهی

· سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (نرم افزار CRM)

· سیستم مدیریت محتوای وردپرس (WP-CMS)

· ابزارهای آنلاین کنترل و بهبود بهره وری منابع انسانی

· هوشمندسازی عملکرد تیم فروش در کسب و کارها

اهداف Realrobot چیست؟

هدف اصلی سایت رئال ربات ارائه ابزار، فایل، قالب، افزونه و دوره های آموزشی برای بهبود اتوماسیون بخش های مختلف مدیریت کسب و کار است. رئال ربات، مدیر هوشمند صنعت دیجیتال مارکتینگ شمالغرب کشور می باشد.

اعضا این تیم از مرحله برندسازی و ثبت دامنه، خرید هاست و زیرساخت ها تا برندآگاهی و تبلیغات رسانه ای در گوگل، موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، یوتیوب، آپارات و... همراهی می کنند.

اهمیت مقالات سئو در تبریز

وبلاگ رئال ربات سعی دارد تا علاوه بر اطلاع رسانی، افزایش سطح دانش و آگاهی کاربران خود، مباحث جدیدی همچون فناوری های روز مرتبط با مدیریت کسب و کار و مفاهیم تخصصی دیجیتال مارکتینگ و مقالات آموزش سئو تکنیکال، سئو on-page و آف پیج، تولید و بازاریابی محتوایی منتشر کند. از این رو توصیه می کنیم به بخش وبلاگ رئال ربات نیز سر بزنید.

1. مشاوره تخصصی

2. تولید محتوا

3. طراحی پلن مارکتینگ

4. تدوین استراتژی سئو

5. کپی رایتینگ

6. برندسازی

7. اجرای کمپین‌های تبلیغاتی

8. تولید محتوای متنی، گرافیکی و صوتی

9. ویدئو مارکتینگ

10. رپورتاژ آگهی و غیره

این پلتفرم تلاش دارد تا با ارائه‌ محتواهای مفید و سرویس های کاربردی در حوزه‌ی طراحی وب سایت، نرم افزار، تولید محتوا، سئو در تبریز و اپلیکیشن های موبایل، برای کاربران خود ارزش افزوده ایجاد کند.

جهت ارتقاء کسب و کار اینترنتی خود و مشاوره سئو همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پل ارتباطی با امیرحسین مهردوست مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ رئال ربات:

اینستاگرام: Amirseven.ir@
واتس اپ : 09148745374
ارتباط مستقیم با مدیر : 09148745374
چقدر زمان لازم هست تا به رتبه یک گوگل برسم؟
جواب این سوال بسته به کسب و کار، رقبا و نوع کلمه کلیدی که شما انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. در یک حوزه و براساس کلمه کلیدی شما شاید سه ماه زمان لازم باشد و در پروژه دیگر 9 ماه. برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می شود با کارشناسان سئو در تبریز (رئال ربات) با شماره 09148745374 تماس حاصل بفرمایید.

قیمت سئو سایت چگونه محاسبه می شود؟
برای تعیین قیمت یک پروژه سئو باید سایت شما آنالیز شود. در مرحله بعدی تصمیم گیری شود که پروژه سئو سایت شما به چه مواردی نیاز دارد. چه کلماتی مد نظر شماست و دوست دارید در چه جایگاهی از گوگل قرار بگیرید. برای اطلاع دقیق از قیمت و خدمات سئو در تبریز با متخصصین ما تماس حاصل بفرمایید.



پل ارتباطی مشاوره سئو در تبریز با امیرحسین مهردوست مدیر آژانس دیجیتال مارکتینگ رئال ربات:

اینستاگرام: Amirsevenir@
واتس اپ : 09148745374
ارتباط مستقیم با مدیر : 09148745374
سئو در تبریز | سئو کار حرفه ای